יום רביעי, 1 ביוני 2011

טיפים להפקת סרט תדמית -חלק א'

סרטי תדמית הם דרך כלי שיווקי אינטרנטי מצויין לעסקים קטנים וגדולים.
כמו סרטוני הפרסומת שבטלויזיה, סרטי תדמית יפרסמו ויחשפו את יתרונות העסק שלך בפני לקוחות פוטנציאלים.
בניגוד לפרסומות בטלויזיה, סרטון התגמית שלך יכול להיות מפורסם כל הזמן על ידי משלוח במייל לקהל ממוקד, מנועי חיפוש, ואתרים לשיתוף קבצי וידאו.

הפקת סרט תדמית לא צריכה להיות מורכבת או יקרה.
עם קצת עזרה בתכנון, ניתן להפיק סרט תדמית שיהיה יקר ערך בצורה בלתי רגילה לשיווק העסק שלך.

להלן רשימת טיפים להפקת סרט תדמית:
1. זהה את המטרות של סרט התדמית שלך.
לפני שאתה מתחיל להפיק את הסרט, חשוב להבין מה הצורך שהסרט אמור להשיג?
הנה מספר שאלות מנחות:
מי קהל היעד של הסרט תדמית?
מה יהיה הכיוון של הסרטון תדמית? הומוריסטי? מקצועי? מציאותי?
מה אתה רוצה שהצופים יעשו לאחר שראו את הסרט? שישלחו אותו לחברים? להתקשר לשירות הלקוחות של החברה שלך? יכנסו לאתר החברה לקבל עוד מידע?

2. קביעת תקציב לסרט תדמית.
הפקת סרט תדמית היא מעט זולה יותר מהפקת תשדיר פרסומת רגיל לטלויזיה.
אם אתה לא פרפקציוניסט, או מכור לוידאו תוכל להפיק את הסרטון בעצמך בעלות זעומה או אפילו ללא שום הוצאה.

להפקת סרט תדמית ברמה גבוהה ומקצועית תאלץ להתייעץ עם מומחים בנושא, או חברה להפקת סרטי תדמית.
הרבה חברות להפקת סרטי תדמית מסייעות לפתח את הנושא של הסרט, לביים אותו, להפיק אותו בעזת תוכנות וציוד מקצועי, ואפילו בהפצה שלו באינטנרט.

3.תכנון של סרט תדמית
בשלב שלפני הפקת סרט התדמית, צריך לתכנן איך הסרט יראה ואיך הוא ישמע.
החלק הזה יכול להיות מסודר שכולל כתיבת תסריט, ומיפוי של כל פריים בסרטון.

לחלופין ניתן ללכת על הדרך "הדמוקרטית", ולהיות פחות ממוסדים ומסודרים. צריך לחשוב על הנושאים שרוצים לכוון לאיהם, מהם טביעות הרגל שרוצים לנגוע בהם, ומי ידברר את הסרטון.
חברת הפקת סרטון תדמית תוכל לסייע לך מאוד בכל הקשור לכתיבת התסריט.

4. אורך הסרטון
אסור שהסרטון יהיה ארוך מ3 דקות.

5. דאג שהסרטון יהיה מעניין
מגוון של צילומים מזוויות שונות ולא שיגרתיות, יהפכו את הסרט שלך למעניין יותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה