יום חמישי, 18 באוגוסט 2011

לפני שאתה מתחיל להשתמש בסרטי תדמית לשיווק אונליין... חלק ב'

מי הקהל של הסרטים הללו?
לפני שאתה מתחיל להשתמש בסרטם לשיווק אונליין, אתה צריך שיהיה לך איזשהו מושג על קהל הלקוחות שלך.
אם אתה פונה לקהל רחב, אלמנט קומי יהיה מצויין, שיהיה מעולה לשיווק ויראלי.
אם הקהל שלך הוא קהל מקצועי או מקצועני, תעדיף להשתמש בסרטים יותר רציניים, להתקשר עם הקהל.

קהל היעד שלך הוא זה שיקבע וישפיע על הבחירות שלך בכל הקשור למיקום הסרטון, המשתתפים בו והנושא.
זכרו כי המטרה של הסרטון היא קהל היעד ולכן חשבו עליו, מה הוא רוצה לראות וממה יהנה יותר, עוד לפני שתתחילו להפיק את הסרטון.

באיזה מקורות ניתן להשתמש בהפקת סרטי תדמית?

סרטוני תדמית לאינטרנט יכולים להיות פשוטים וזולים וגם יקרים ומורכבים.
אם יש לך עודף כסף ומשאבים- הפקת סרט תדמית יכולה להיות כיף לא רגיל ופשוטה מאוד, במיוחד אם תשתמש בחברה להפקת סרטי תדמית.
אם כמו רובנו, המקורות שלך מוגבלים, חשוב שתתחשב בסוג הסרטון כשאתה מתכנן איזה סרט אתה הולך להפיק.

תקציב נמוך אינו מהווה מחסום להפקת סרטי תדמית לאינטנרט.

ההוכחה לזה היא כמויות עצומות של סרטונים שהופקו כך ומוצגים באתר youtube ודומיו.
אבל אם אתה מוגבל בתקציב מומלץ להפיק סרטי תדמית פשוטים ובסיסיים, ובעיקר ישירים.
סיורים וירטואליים, "איך לעשות..." וראיונות פשוטים של אנשי מפתח בארגון ובעסק יכולים להיות מופקים בתקציב מינימלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה