יום שני, 2 באוגוסט 2010

טיפים להפקת סרט פרסומת



1. הכנס אנשים לתוך הסרטון.
אנשים קשורים לאנשים.
הכנסת אנשים לסרטון יגרמו למשיכת קהל יעד הרבה יותר מאשר צילום העיצוב הפנימי, החיצוני של הבניין שלך. אה כן - ומגרש החנייה הריק....
כדי שהסרטון לא יהיה "קפוא" עדיף להכניס אנשים שמשדרים חיוכים לכל עבר, או מנפנפים לכולם (כולל לצוות...).
דאג שהם יעשו משהו שקשור לעסק שלך - כדי שזה לא יראה כמו תמונה שקמה לחיים משום מקום.

2. תכנן את הווידאו
אם לדוגמה נשתמש בחנות רהיטים לצורך הדוגמה,  יהיו לך המון מזנונים, המון חדרי שינה, חדרי סלון, חדרי ילדים, ומטבחים שתרצה לחשוף....
הבעיה היא שזמן הפרסומת הוא קצרצר. בדרך כלל לא יותר מחצי דקה - דקה מקסימום.
שימוש בצילום רחב יכול להכניס יותר אובייקטים באותו הזמן והפריים.
במקביל ניתן לבחור מספר אובייקטים שיצולמו בנפרד-ולכן חשוב מאוד לבחור את האובייקטים הנכונים.
אבל החשוב ביותר זה לא לדחוס יותר מדי אובייקטים לפחות מדי זמן.
וחשוב לא פחות להציג את הסיפור שלך- גם אם הצופים השתיקו את הטלויזיה או הנמיכו את הווליום.

3. כתיבת תסריט
חשוב לוודא שהתסריט באמת מתאים לזמן הצילום (30 שניות או כמה שזה לא יהיה).
חשוב לזכור שיש גם עלויות של זמן אוויר בעניין, ולכן להתחשב בזה בעת כתיבת התסריט.
השתמש במשפטים קצרים שיתפסו את תשומת הלב של קהל היעד שלך.
כדי להעביר את המסרים שלך בצורה טובה - חשוב לזכור כל הזמן שיש לך חלון זמן מוגבל מאוד, ולכן אל תשתמש במשפטים ארוכים שאין להם סיומת מחץ טובה (מה שנקרא פאנץ ליין).
גם האודיו צריך להעביר את המסרים שאתה רוצה פרסם ללקוחותיך, גם אם הם נמצאים בחדר אחר ורק שומעים את הפרסומת שלך.

4. התאמה של וידאו ושמע (אודיו)
בהפקת סרט פרסומת חייבים לוודא שהאודיו והוידאו מתאימים אחד לשני.
לדוגמה: כשאתה מציג מכונית חדשה שהיבואן עומד לייבא- אל תציג את המכונית של המודל הקודם.
כשאתה מציג בפרסומת את מפעל הקרמיקה שלך- אל תציג את המבנה מבחוץ, אלא את אולמות התצוגה.
צריך למזג את האודיו עם הוידאו לכלי מכירתי חזק ומרשים.

5. אל תשכח את הדחיפה לפעולה (Call to Action).
הדחיפה לפעולה היא זו שתגרום ללקוחות שלך להזמין את הפיצה מהרשת שלך.
אל תגיע לסוף הפרסומת ללא דחיפה לפעולה, או הנעה לפעולה.
תן ללקוחות שלך הזמנה לבקר אצלך בעסק ותן להם גם את כל הפרטים שהם נדרשים לו כדי למצוא אותך.
וזה כולל אתר אינטרנט, כתובת וטלפון.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה