יום שבת, 6 בנובמבר 2010

טעויות נפוצות של סרטוני אונליין


1. תדירות.
או יותר נכון החוסר התדירות.
כשאתה מפיק סרטים בצורה לא מסודרת - הצופים לא יודעים למה לצפות וכתוצאה מכך די קשה ללמוד מהטעויות שנעשו בהמלך הפקת הסרטים או לחלופין ללמוד על טעמם של הגולשים או יותר נכון הצופים.
ולכן מבחינה אסטרטגית -חשוב לקבוע מלכתחילה תדירת קבועה להפקת סרטים ולהעלות אותם על בסיס זמנים מוגדרים וקבועים מראש.

2. חוסר הבנה בסיסי בהבנת שוק היעד.
הרבהאנשים עוסקים בהפקת סרטים מבלי להבין מה רוצים הצופים שלהם לקבל בסרט.
הטעות הקריטית הזו בעייתית כיון שאם זה היה כן מתבצע כמו שצריך ועונה לצרכי השוק הממוקד שאליו מכוון הסרט- הצופים בו היו מעבירים את הקישור לסרט או מפיצים בצורה ויראלית את הסרט או אודויו בקריו חבריהם למקצוע או להתענינות, וכך גורמים להתרחבות הצופים ולהגדלת החשיפה לשוק היעד המבוקש.
ולכן חשוב מאוד שמפיקי הסרט יקפידו לענות על האספקט הזה בסרט כיון שהנקודה הזו יכולה להפיל או להעצים את הסרט.

3. הפצה
אנשים רבים, לעיתים רבות, כל כך שקועים ביצירת הסרט שאינם משקיעים מספיק מחשבה על הצורך להפיצו בקרב קהלים רבים ככל האפשר.
מומלץ להפיץ את הסרט בכל האפיקים האפשריים, רשתות חברתיות בלוגים, ניוזלטרים, מנועי חיפוש, ובלוגים.
העיקר לחשוף את הסרט בפני כמה שיותר אנשים.
 
4. תוכן סלולרי
יוצרי סרטים רבים נוטים לזלזל באפיק הסלולרי.
המדיה הזו הולכת ותופסת יותר ויותר נפח כבר עכשיו ותתופסעוד יותר בעתיד.
ולכן חשוב לתת את הדעת על כך כבר עכשיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה