יום שבת, 13 בנובמבר 2010

כיתוביות לסרטים והקשר לקידום אתרים

כשמכניסים כיתוביות לסרטים אפשר להשתמש בפיצר שנקרא SRT .
זה מאפשר לגוגל לקרוא את התוכן של הסרט ולאנדקס אותו בצורה מצויינת באינדקס של גוגל.
אמנם זה לא מספיק - כיון שאם בסרט מדברים על נושא מסויים- הוא (כנראה) יקודם באותו תחום.

זה מוביל לתחום אחר לגמרי- שילוב אנשי קידטום אתרים בתהליך הפקת סרטים.
וזה מקבל חשיבות משמעותית וגדולה מאוד כשמדובר בהפקת סרט תדמית של ארגון. 
אבל זה נכון בכל מקרה של הפקת סרטון שאמור להופיע במדיומים אינטרנטיים כאלה ואחרים.
כל סרט או סרטון שעומד לעבור הפצה ויראלית חייב לקבל התייחסות לעניין כיון שסרטים כאלה רצים גם ברשתות חברתיות וגם במנועי חיפוש.
וכל גולש שישמע על הסרט וירצה לראות אותו בעצמו בדיוק בשל העניין שעורר הקמפיין האינטרנטי- לא יחפש אותו יותר מדי- אלא אם הוא נחוש מאוד או שמדובר במשהו מקצועי.

ולכן כדי להקל על הגולשים מאוד מומלץ להשתמש בפיצר הזה בשילוב אנשי קידום אתרים.
הם יעזרו בהכנסת ביטויים משמעותיים וחשובים לקידום.

(אמנם האיש/הגורם שמבצע את הפונקציה של מקדם האתר לא צריך להיות ביום הצילומים בסט עצמו אבל חשוב מאוד לשתף אותו בבחירת התסריט והטקסטים שבעלי התפקידים אומרים בסרט - לא הגיוני ששחקן יגיד משהו שבתרגום יכתב אחרת- "רק כי זה מתאים יותר לקידום"....).

סרט שיופק בצורה חכמה יוכל להיות מופץ בצורה זולה ויעילה הרבה יותר דרך רשתות חברתיות ומנועי חיפוש - בתוצאות חיפוש מכל מדיה פרסומית אחרת.

התקציבים שיתפנו יוכלו להיות מוסטים לכיוונים אחרים או לאפיקי פרסום אחרים נוספים.

וגם זה משהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה