יום חמישי, 15 בספטמבר 2011

חדשות התעשיה - סרטי תדמית וודיאו

על פי הנתונים האחרונים שגוגל פרסמו, YouTube הוא כיום אתר האינטרנט 2 הנצפה ביותר, אחרי פייסבוק.

פייסבוק אמנם מוביל מבחינת מספר הדפים הנצפים, מספר שמוערך בערך של 1,000,000,000,000 (1 טריליון דפים נצפים) לעומת 100 מיליארד דפים נצפים של YouTube.
הנתונים הללו לא כל כך מפתיעים כיון שמשתמשים בפייסבוק נוטים לעבור מדף לדף ומתמונה לתמונה בכניסה אחת.
אבל באופן מעניין, כשמשווים את הגולשים הבודדים (היוניק), YouTube לא משתרך כל כך רחוק מאחורי פייסבוק.

יותר מזה, כפי שמציין reelseo.com כשמאפיינים את המשתמשים בפייסבוק מגלים שהם נכנסים וגולשים מהרבה מאוד סיבות מגוונות:
  •  לראות מה אחרים כתבו
  • לחלוק מידע
  • להיות מעורה באירועים
  • להשתתף/לזכות בתחרויות
  • לשחק במשחקים
  • להסתכל על תמונות
  • לדבר בצ'אטים.

לעומת זאת, משתמשי YouTube, ממוקדים אך ורק בהעלאת או צפייה בסרטונים, מה שהופך את הנתונים הרבה יותר ממוקדים ומעניינים עבור מי שמעוניין בשיווק באינטרנט באמצעות סרטי וידאו, או סרטי תדמית.

כפי שצוין על ידי Google, הנתונים הללו כוללים:
  • אתרים למבוגרים
  • רשתות פרסום
  • אתרים מוגני סיסמאות
  • אתרים שאינם עולים (קישורים שבורים)
  • ואתרי גוגל.
YouTube מהווה כבר זמן רב את מנוע החיפוש השני הפופולרי ביותר באינטרנט, לאחר גוגל.
מה שהופך את סרטי הוידאו למרכיב חשוב בכל אסטרטגית שיווק באינטרנט.

ניתן לראות הדוח המלא ב:
http://www.google.com/adplanner/static/top1000/index.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה