יום שבת, 1 באוקטובר 2011

סרטי תדמית: חדשות בתחום הפקת וידאו, כלים חדשים


YouTube הוציאו את  Playbook עבור מפיקי ויוצרי ועורכי וידאו.

YouTube הוציאה את המהדורה הראשונה של הכלי שנקרא YouTube Playbook.
מדובר בכלי חדש שנותן עצות בנושאי קומפילציה וטיפים לאסטרטגיות ליצירת ופרסום סרטוני וידאו וסרטי תדמית.

המדריך מחולק לשלוש קטגוריות עיקריות:
  • תכנות והפקה
  • פרסום ואופטימיזציה
  • מדיה רשתות חברתיות.
המדריך אמנם מכיל בעיקר אוסף של המלצות וטכניקות מוכרות וידועות , אבל גם יש כמה טיפים מעניינים על תזמון, תדירות, cross promotion, ומשהו שנקרא "Tent-pole Programming".

מומלץ להוריד את Playbook YouTube כדי ללמוד איך לקחת את מגמות השיווק של סרטוני תדמית ב-YouTube בדור הבא.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    לפי דעתי סרטי תדמית ברמה גבוהה עדיין צריך לעשות דרך חברות הפקת סרטים. בחברות הפקת סרטים ישנם אנשים אשר יכולים לתת לך את כל האופציות שנדרשות ליצירת סרט לפרסום העסק או פרסום מוצר מסויים. לדוגמא יש את מוצרים שאתם רוצים למשוך ילדים ולכן סרט ויראלי עדיף, אז איך יוצרים סרט ויראלי? סרט ויראלי הוא סרט אנימציה אשר יפנה לקהל לקוחות מסויים (ילדים לדוגמא) ויכול למשוך את העין יותר מאשר סרט מוצר אצל ילדים.

    השבמחק